*مجتمع فنی و حرفه ای نسل نواندیش*
کامپیوتر، حسابداری، ،تعمیرات تخصصی موبایل،مهارت های دیپلم گردشگری، مدیریت آموزشی، کارآفرینی،MBA
: : : :
درباره ما
آموزش تخصصی دوره های کامپیوتر، حسابداری، مهارت های دیپلم رسمی گردشگری،تعمیرات تخصصی موبایل، مدیریت آموزشی،بورس و اوراق بهادار، کارآفرینی،MBA www.naslenoandishmf.com
ایدی مدیر وبلاگ
موضوعات مطالب
نویسندگان
آرشیو مطالب
آمار و امكانات
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 62
» بازدید دیروز : 20
» هفته گذشته : 178
» ماه گذشته : 793
» سال گذشته : 6635
» کل بازدید : 70400
» کل مطالب : 277
» نظرات : 1
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه
پشتیبانی قالب
تبلیغات

 

رشته گردشگری:

مشاغل مرتبط:امکان اشتغال در هتل ها، آژانس های هواپیمایی، فرودگاه ها، قطار، هواپیما و غیره

امکان شغلی بالا از طریق کار در آژانس های خدمات مسافرتی

- امکان خود اشتغالی بعد از گرفتن لیسانس گردشگری از طریق تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی

- امکان اشتغال در زمینه های مرتبط با صنعت گردشگری ( میلیونها فرصت شغلی در دنیا مرتبط با صنعت گردشگری وجود دارد )

امکان راه یابی به دانشگاه با توجه به معدل در چهار رشته : هتلداری ، مهمانداری هواپیما ، تشریفات ، خدمات گردشگری

آينده تحصيلي رشته گردشگری:

- دانشگاه علمي کاربردي در مقطع کارداني (تهران .مشهد، کيش، کلاردشت، و……)

- دانشگاه آزاد اسلامي در مقطع کارداني و کارشناسي

- دانشگاه علامه طباطبايي در مقطع کارشناسي

- دانشگاه سراسري در مقطع کارشناسي ارشد

با آموزش مهارت های راهنمای موزه و راهنمای عمومی ، دانش آموزان با صنعت گردشگری ، آداب و رسوم قومیتهای مختلف کشور ، روحیات ملل ، ویژگی های تاریخی و جغرافیایی ایران ، معماری ایران ، سخنوری و فن بیان ، الگوهای رفتاری ، نحوه به کارگیری فن آوری اطلاعات ، کاربرد قوانین مرتبط با صنعت گردشگری ، مذاهب گوناگون ، کمکهای اولیه ، زبان انگلیسی ، موزه و موزه داری آشنا می شوند. با آموزش مهارت راهنمای محلی ، دانش آموزان با ویژگی های تاریخی ، جغرافیایی ، فرهنگی ،طبیعی ، گونه های زیستی و اقلیمی ، صنایع دستی استان و منطقه ، بازدید از مناطق استانی و ... آشنا می شوند.

آموزش مهارت راهنمای طبیعت گردی ، تشکیل شده از دروس شناخت اکوسیستم ، اکوتوریسم، حیات وحش ، اقلیم شناسی و هواشناسی ، گونه های گیاهی ، روحیات ملل ، اقوام و عشایر ایران ، فنون راهنمایی تور ، شناخت ورزشهای مرتبط با طبیعت گردی ، شناخت مناطق حفاظت شده و ....

پاسخ به پرسشها:

چه کسانی می توانند جهت دریافت دیپلم گردشگری به آموزشگاه نسل نواندیش مراجعه کنند؟ کسانی که مدرک سوم راهنمایی دارند ، دیپلم ردی هستند ، می خواهند دیپلم خود راتغییر دهند ( تطبیقی ها) ، و کسانی که دوست دارند جدا از مدرک تحصیلی خودشان دیپلم گردشگری نیز بگیرند.

بعد از دریافت دیپلم کارو دانش گردشگری چگونه می توانیم ادامه تحصیل دهیم؟ راه های متفاوتی برای رسیدن به مدارج بالای تحصیلی در رشته کارو دانش گردشگری وجود دارد:

دانشگاه علمی کاربردی : به صورت پودمانی با شرط معدل، یا به صورت جامع با آزمون از دروس 3 سال متوسطه. برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی به مدرک پیش دانشگاهی نیازنیست و در کنکور سراسری هم شرکت نمی کنید و رشته های : مهمانداری هواپیما ، خدمات گردشگری ، هتلداری و تشریفات را می توانید انتخاب کنید. برای ورود به دانشگاههای سراسری (آزاد ، پیام نور و دولتی ..) ابتدا مدر ک پیش دانشگاهی را دریافت کرده و سپس در کنکور شرکت می کنید.

کدام رشته را در پیش دانشگاهی انتخاب کنیم؟ ابتدا باید درصد موفقیت و علاقه خود را بسنجید و سپس با توجه به رشته های مرتبط با جهانگردی و از طریق دفترچه آزمون ، رشته مورد نظر را انتخاب کنید. اگر در دوره پیش دانشگاهی شما رشته هنر را انتخاب کنید فقط می توانید رشته های مرتبط با موزه داری و مرمت آثار باستانی ، باستان شناسی و مردم شناسی را در دانشگاه انتخاب کنید و اگر پیش دانشگاهی خود را در رشته ی انسانی به پایان برسانید مدیریت خدمات جهانگردی را می توانید انتخاب کنید.

مهارتهایی که شما ارائه می دهید چه مدت طول می کشد ؟ حدود2 تا 5 ماه

چه ارگان یا سازمانی مسئول آزمونها و صدور گواهینامه هاست؟ سازمان فنی و حرفه ای کشوری

آیا مدرک دیپلم کارو دانش گردشگری مورد تأیید آموزش و پرورش است؟ بله. این دیپلم با کد 6220در مجموعه هشتم استانداردهای آموزشی ثبت شده و دیپلم کارو دانش گردشگری را آموزش و پرورش صادر می کند.

 

Https://www.naslenoandishmf.com

 

ارسال شده توسط مهندس مسعود امیری در ساعت 16:41 | تعداد بازدید : 366 | نظرات (0)
عناوین آخرین مطالب ارسالی